Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 juni 2011

NYTT REGNSTÄLL

Star Wars Rain Set SEK 379, Star Wars - NELLY.COM



Det här ascoola regnstället med Star Wars på har jag klickat hem till Alvin från Nelly.com. Tog ett Didriksons till Amanda och tänkte ta samma till honom fast i blått men sen såg jag den här och då ändrade jag mig snabbt. Älskling kommer digga det helt klart! Alvin kommer att vara coolast i regnet ;-)


Nelly.com har startat sin stora REA nu, om du inte kommer åt den, ange "VIP" så öppnas den :-)


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos