Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 15 juni 2011

ÖVERRASKNING FRÅN TOM TITS

Häromdagen kom en rolig överraskning i brevlådan - från Tom Tits! En liten resväska innehållande flera roliga roligheter :-) Men även en biljett för HELA familjen att besöka och göra sommarens bästa dagutflykt - till Tom Tits i Södertälje. Där kan barnen testa på massvis av spännande experiment på över 16 000 kvadratmeter, både inne och utomhus! Det ska bli hur roligt som helst för jag har faktiskt aldrig varit där. Kan tänka mig att det kommer bli en succé att ta med Amanda dit.

Fler som varit där och vill rekommendera Tom Tits?


bloglovin

4 kommentarer:

Milla sa...

Hihi, ett sånt fint paket kom hit också :)
Jag var där när jag var mindre och det var huur roligt som helst!

Kramar

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Ni kan ha en bloggträff på Tom Tits, är ett gäng bloggare som fått dessa.

Jag bor ju närapå i Södertälje men har inte varit på Tom Tits i dess nuvarande lokaler. Det var min klasskompis pappa som startade upp det och först låg de i en liten lokal i en galleria (då var jag där).

Skall nog också ta mig dit i sommar, tror Melvin kan tycka det är kul.

Anonym sa...

Hey there! Fast question that is totally off subject. Do you know tips on how to make your web page mobile friendly? My web-site looks weird when viewing from my iphone. I'm attempting to discover a template or plugin that may have the ability to fix this issue. For those who have any suggestions, please share. With thanks!

Anonym sa...

hi!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos