Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 17 juni 2011

BILLIG JUMPSUIT

Lindex Shop Online - Jump in




Hos Lindex kommer snart den här fina lila jumpsuiten in i deras sortiment, kommer att finnas från stl 86/92 till stl 122 - alltså kan jag köpa en varsin till barnen :-) Endast 299:- Lite skillnad mot One Piece :-o Är ruskigt sugen... perfekt att dra på sig på ruskiga dagar och på kvällarna i stugan!

bloglovin

4 kommentarer:

Mia sa...

Sånna tror jag bannu mig att jag ska införskaffa åt de små.
Tänk vad mysigt att ha i höst!
Det är nästan så jag vill ha en och krypa ner i också. Givetvis bara att ha hemma! =)

Tina sa...

Är ju bara ett måste till barnen. Ser så mysiga ut

Tina sa...

En sån måste man ju bara köpa till barnen. Den ser helt underbar ut :-)

Tjejmorsan sa...

Den ser ju jättemysig ut :) Såna vill jag oxå ha till mina tjejer :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos