Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 6 juni 2011

FÖRSTA PONNYRIDNINGEN

I helgen åkte Amanda in till Hassela på någon marknad eller nåt och där fick man testa ponnyridning bland annat. Aldrig hade jag väl kunnat tro att hon skulle våga hoppa upp på hästen då varken jag eller Älskling var med. Gissa hur glad och stolt hon var då hon kom hem igen :-D Lika stolt mamma vill jag lova!


bloglovin

1 kommentarer:

Elin sa...

Det är utan mamma och pappa man vågar saker vet du ;).... Jätte kul å få träffa dottern din... Synd ni inte kunde följa med... Men sommaren är lång =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos