Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 22 juni 2011

ILSKET SAMTAL

Idag fick jag göra ett ilsket samtal till en Telia säljare - jag beställde nämligen en Iphone 4 för en månad sen och jag har fortfarande inte fått den! GAAHH! Det skulle ta högst 2veckor, my ass att det gjorde. Blev helt klart påmind varför man alltid ska köpa saker i butik och inte beställa - blir alltid en massa strul. Han pratade om någon kompensation, men det ska bli kul att se vad dom hittar på, 50kr på nästa faktura kanske? Hahaha..


bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

5500kr kontant på elgiganten så slipper man allt strul om man nu vill ha denna skit telefon.

bättre skaffa galaxy s2 så apple släng dig i väggen med er skit.

Tessa- Mathilda & Melvins mamma sa...

Trökigt å vänta :/

Men hörru "anonym", smaken e som baken- DELAD.. Jag ÄLSKAR min iphone och vill absolut inte ha nån annan.. Funkar kanon och har gjort de hela tiden...
Fattar inte varför alla som inte har iphone klagar så galet mycke på den.. ingen som tvingar er att köpa en...... Låt dom som vill ha en ha de ifred utan massa tjål.. tvivlar på att den skulle va så populär som den e om de bara e "skit"....

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos