Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 27 juni 2011

NYA VAGNEN - XTREET

Har ju helt och hållet glömt att visa er Alvin´s nya vrålåk - Xtreet Emotion, världens bästa och snyggaste sulky :-) Kommer att visa mer bilder av den i veckan så ni får se hur jäkla bra den är!

Finns att köpa hos Babylooba och du har möjlighet att delbetala vagnen i upptill 12månader helt räntefritt!


bloglovin

2 kommentarer:

Fia sa...

Vilken jätte fin sulky! Jag vill också ha en till mina tjejer men att hitta en tvillingsulky som faller en i smaken är inte det lättaste.

Sanna sa...

Jag är med och arrangerar Sveriges första gala för unga mammor, tillsammans med Fata Mujcinovic och Sandra Linder. Det kommer bli en sommarkväll fylld med lyx, glitter och glamour där man som ung mamma står i centrum och tillägnas en kväll man sent kommer glömma. Galan äger rum den 27 augusti i Stockholm i mellan 16:00 - 22:00.

Vi bjuder på mingel, föreläsningar, prisutdelningar, tävlingar, överraskningar, goodiebags, musik och dans vilket bara är bara några av alla roliga aktiviteter som väntas under kvällen.

Kanske något aktuellt för dig eller för dina läsare?

Vänliga hälsningar,
Sanna Kaakinen
Marknadsansvarig

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos