Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 november 2008

Zzzzzzz..

Vem tror ni vaknar kl 03.30 inatt och vägrar somna om..?? Kliver upp och hittar henne NAKEN i sängen :-o Då har hon lyckats knäppa upp alla knappar och tagit av sig sin pyjamas... Så klart var hela sängen alldeles blöt :-( Liten lär ha frusit en masssa..
Gjorde iordning lite varm välling och tog med henne till vår säng.. Gosade ner sig, drack vällingen men tror ni hon somnade om igen?? Kanske någon powernap med inte längre än ett par minuter.. Så ni kan ju gissa om jag är trött..???

Inte får jag äta eller dricka heller eftersom jag ska iväg till läkaren idag, jag ska iväg och kolla lever, njurar och gallan. Fruktansvärt hungrig bara därför...

Älskling är och jobbar nu men kommer tillbax strax innan nio så vi hinner till Farsta till min läkartid.

Vad har ni för planer idag??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw, tack så mkt =)
Din var ju oxå jättefin!
Hit blir det fler besök!, alltid kul att hitta nya bloggar som är intressanta =)

Anonym sa...

åh vad jobbigt, lill trollet mitt har ätit 3 gånger inatt hon, sen låg hon o snacka en massa vid 3.30....och efter en halvtimme gav jag upp o gav hon bröstet..ligga där o snacka när man är trött :-)
Nu springer hon runt i gå stolen fis ongen...
Lycka till idag...

Anonym sa...

ja har faktiskt städat lite nu på morgonen , å hur ja ska fördriva resten av dagen de vet ja inte... börjar bli rastlös redan..

Thez sa...

var glad för att hon tar av sig själv...:) min är snart 4 år o han vägrar klä av o på sig själv. tjurar o håller på tills han får hjälp... suck.... hoppas lillkillen inte blir likadan...
hoppas allt gick bra för dej idag.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos