Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 21 november 2008

NATTI NATTI

Sov gott allihopa, nu ska jag snabbduscha sen är det sängen som gäller..!!
Börjar ju jobba 06.45 så kan inte göra annat...

Hoppas ni lämnat massa massa kommentarer tills jag kommer hem från jobbet..!!

Sweet dreams ;-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan igen! Vad söt hon är din lilla tjej.I min blogg har du ett kanongott tips till julgodisbordet.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jobba lugnt o ha en riktigt braig lördag!

Kram

Anonym sa...

hoppas det går bra på jobbet,här snöar det massor:)så fint=)kram

Anonym sa...

Usch och fy för jobb. Hoppas du har det ite roligt i alla fall :)

Anonym sa...

hehe gör dom?vad har du för hund då?underbar design på din blogg måste jag säga!!!

Anonym sa...

Ahhhhhh guuud så gulligt o så vill hon ligga bredvid,vad rart det måste du fota ju!!
kramar..shit vad kul att jag eller du fann respektives bloggar alltid kul med nytt o fräscht=)

Anonym sa...

Det vore väl faan om du inte skulle vinna nu. Röstar ihjäl mig. Puss Lillasyss

Anonym sa...

jag jobbar dygnet runt till måndag kl 08:00, sover ju tom på jobbet :( hoppas du haft en bra dag! kram

Anonym sa...

Vad jobbar Du med?
Ha en fortsatt bra lördag.

mvh Åsa/www.mammasgullunge.blogg.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos