Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 28 november 2008

JULSHOPPING

Idag ska jag och Mandis möta upp älskade Ida inne på söder.. julshopping för hela slanten och självklart någon smarrig lunch ;-)

Så nu kan jag inte sitta här längre, tog en lite för lång sovmorgon :-o Vi vaknade inte förrän vid nio... *skönt*

För att tillägga, Mandis har ingen feber och verkar vara sig själv igen.. undrar egentligen vad d var häromdagen, tandsprickning kanske.. Hmm...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, skönt att ha det klart ;P

Anonym sa...

Tja!
Absolut, när kan du ses?
Och vart vill du ses?

Puss

Anonym sa...

åh mysigt me shopping=)ha en härlig dag=)höll på kvävas av kaffet nyss ehehhe.kram

Anonym sa...

Roligt med julshopping, hoppas du hittar något riktigt fint!

Anonym sa...

Härligt att hon är tillbaka som sitt eget jag igen. :-D inte roligt alls med sjuka små barn.

Hoppas du hittar en massa fint idag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos