Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 november 2008

JULKLAPPSTIPS


Då jag hämtat Mandis på dagis så drog vi till Skärholmen med Älskling, han hade möte där så då passade vi på att julhandla lite ;-)




På BR Leksaker blev det dessa till min lilla Sessa, en radiostyrd bil som man dessutom kan trycka på massa knappar :-o Hon ÄLSKAR bilar..!! Sen såklart en mini vovve som går, skäller och viftar på svansen!! Hihi.. undrar hur vår Leeloo reagerar på den...

Sen har jag avklarat hälften av syskonbarnens julklappar samt Älsklings födelsedags present. :-) Känns otroligt skönt att ha börjat liksom, är hur sent ute som helst i år ju.. Förra året då jag var mammaledig då var jag klar i september-oktober med alla julklappar :-o Kors i taket..!!

Hur gör ni? Köper ni alla i julruschen, eller börjar ni tidigt??


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar alltid vara ute i god tid. Att gå och stressa i trängseln dagarna före jul är inte min grej. I år har jag dock inte råd med några störra utgifter. Tråkigt men sant. :o(

Lilleman fyller juh ett år den 22:a med men det kommer inte bli några presenter. F-kassan har strult med mina utbetalningar sen han föddes och jag ligger hela tiden fyra månader back. Så tyvärr går det juh ut över allt...

Anonym sa...

Jag är klar! Men det värsta är att när man är klar tidigt är det svårt att inte handla fler... Ser något nytt varje gång man är på stan:)
Hoppas du har en bra kväll!

Monica Hansen sa...

Jag gillar leksakshundar och samlar på mjukdjur, men de här gående hundarna är så hårda..

Trevlig advent!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos