Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 november 2008

Vi är med och tävlar!!


“Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv,
man kan vinna en julbag med smycken värd 1000kr.
Sponsor är Bicone Design som har massor med fina och prisvärda smycken.
Tävlingen är öppen för alla och avslutas vid midnatt 18 december.”

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för tipset!

Anonym sa...

Tjenare Muppsan
Grattis till vinsten, den är du väl värd. Men...i denna tid av jämställdhet blir man lite grinig när man kollar in företaget som du har med i smycketävlingen. Fyra (4) halsband, dåliga dessutom är allt som finns för oss män. Hade inte tänkt köpa något till mig själv men till min lille grabb "Skogarnas Konung". Efterson jag tyckte att det var dåligt så visade jag honom sidan och undrade om det var något han tyckte om. Inte ett enda av de fyra föll honom i smaken.
pappa B

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos