Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 23 november 2008

HOMEPARTY?

Vill du att jag ska komma och ha ett homeparty hos dig??

Hur går ett homeparty till?

Du bjuder 7-20 av dina vänner. Bara tjejer, bara killar, mixat eller par. En fristående homeparty säljare kommer hem till dig och visar Lustjakt´s produkter under lättsamma förhållanden. Säljaren svarar på era frågor, samtidigt som alla gäster får titta, känna, klämma, lukta och smaka på produkterna.

Varför skall du välja just Lustjakt´s produkter?
---------
Vi har ett stort utbud
Vi har 1 års garanti på alla produkter
Vi har mycket konkurrenskraftiga priser
Vi har total diskretion - och tystnadsplikt
Vi har en gedigen kunskap
Du har möjlighet att få värdinnegåva

Alltså, bor du i Sthlm och vill ha ett homeparty, hör av dig till mig (muppsan@live.se) så kommer jag gärna ;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

tack ska du ha :D

har du haft en bra helg då ?

Anonym sa...

Tacktack ;D
Har du gjort din design själv? (:

Anonym sa...

sex party =) skit kul ju , jag har letat skit länge efter nån som visar sånt. sökt på internet å allt men inte hittat.
jag vill ha =)
bor i soollentuna.

fin blogg förresten =)

Anonym sa...

Nej, det är ju inte alls fusk ;O
Jag till exempel, har HTML och webbdesign som hobby, det har kanske inte du, och då är det ju inte fusk om du får hjälp av någon som tycker det är roligt (:
Men skitsnyggt verkligen!

Anonym sa...

Hej där,

nej Fridolina har inte kontaktat mig.

Annars allt bra. Fabbe somnade tidigt, sov aldrig middag idag och har därför varit som en studsboll!
Jag är trött som f-n...

Kram!

Anonym sa...

Ingen aning, eller jag hade blogspot förut, men bytte för jag förstod inte hur man gjorde om designen ;P haha.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos