Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 november 2008

PLUS GRADER

Idag blir det bokföring för hela slanten... ska jobba ikapp lite..

Har bett Svärmor köpa en pulka/snowracer till Mandis så jag kan ta den hem efter dagis istället..!! Tror ni hon kommer att bli glad? ;-)

Har typ 5 paket att hämta på mitt utlämningställe oxå.. kanske måste vänta tills Älskling kommer hem.. orka dra pulka med Mandis i och bära massa paket... Hmm.. :-o

Idag har vi en vindfri klar och fin dag i Sthlm, termometern visade 0,5grader, Plusgrader alltså ;-)

Vad har ni för väder?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Strålande Sol och snö, pulkabacken står redo utanför köksfönstret när barnen kommer hem kl ett.

Har en avi som jag förmodar är ett paket med 5 m brunt elefanttyg.Kramelikram

Anonym sa...

Tåget går hem 18.30.. Så vi hinner ju mysa hela dagen...
Kramen

Anonym sa...

Jag har faktiskt inte ens kollat på termometern än idag haha men är då uppehåll ute iaf=)

Anonym sa...

här småsnöar det lite grann ute och är typ två minus..
du visst hr du den röda hooden från nova star åt mandis ? isf hur är nova star i storlekarna ??

Anonym sa...

Snön faller sakta, minus 11 grader kallt. Elin hostar, hon mår fortfarande inte bra så vi är bara inne.

mvh Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Bidde de pulka eller snöfräser... =) Här är det -16 nu... brr myggfritt... // kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos