Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 november 2008

EN BÄTTRE DAG

Imorse slukade Mandis TVÅ vällingflaskor.. :-o Efter den första så gav hon den till mig och sa "mera mamma", tror jag aldrig hänt tidigare, men är sååå tacksam att hon dricker så vips hade jag gjort en till flaska, "tack tack" och mumsade vidare.

Till lunch bad hon dessutom om mera.. två portioner då oxå.. Va?? Aptiten har helt klart kommit tillbax.. men fortfarande lös i magen och väldigt gasig..

Nu har jag lagt min lilla Sessa och jag ska oxå försöka sova en stund.. vet inte varför men är så himla trött..

Glöm inte att RÖSTA RÖSTA på Muppsan´s blogg HÄR..!!!

1 kommentarer:

Thez sa...

nu har jag röstat x flera :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos