Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 november 2008

SVERIGES BÄSTA BLOGGARE

Nu har jag fått mersmak.. :-o Hihi...
----------------
RIX fm har nu startat en tävling där
dom ska utse Sveriges Bästa Bloggare!!
Så alla ni som röstade på mig senast gå
in HÄR och nominera mig igen ;-)
TACK alla sötingar..!!

4 kommentarer:

Marie sa...

Nej jag är fortfarande mammaledig. Jag jobbar bara fredagar. Då är Ronnie ändå ledig. Idag jobbade han så Isak var hos våran granne Linda.

Anledningen till att jag jobbade idag är att Therese och jag ska ner till mamma på fredag. Så då kan jag inte jobba.

Anonym sa...

hihi ja shysst me vin eller kall skumpa =)i badet.natti natt

Anonym sa...

Du sätter bara snöret i framskidan, så är det du som styr och har kontrollen!?! Fiffigt va?

Här är allt bra! Jag studerar och Dessan busar, åsså ska man försöka få till advent och sånt på samma gång... Blir lite svettigt ibland! Min man är ju borta på veckorna nere i Uppsala och kommer hem på snabb svängar om helgerna! Om jag säger såhär, långhelg tors.fm-sön.em, korthelg fre.fm-sön.em helg!
Nu ska jag gosa ner mig i sängen bredvid min dotter och ladda inför morgondagen... //Kram

Anonym sa...

Nu har jag röstat =)

Vi ses i morgon!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos