Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 november 2008

BAKA BAKA KAKA


Nu på kvällen tog jag och Mandis och bakade pepparkakor..!!
Så himla roligt när hon kan vara med nu ;-)
Hon kavlade och var så duktig..!!!
Åt en hel del deg oxå såklart, men d roligaste var
mjölet.. mjöl i hela köket och över hela henne..!!
Behöver inte tala om att jag fick baka klart själv
och hon badade med pappa... :-o

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det ser jättehärligt ut!

Anonym sa...

Hej!

Vad mysigt med pepparkaksbak! Märks att julen är i antågande:D

Anonym sa...

Haha, ja det är skoj det där med o baka pepparkakor...första gången var W 8,5 månader. Då tog vi bakbordet o la det på golvet, hade köpt bamseformar. Hon satt i degen, alla kakor vi tryckte ut drog hon huvudet av. Behöver jag skriva att inga var ätbar...men å så roligt hon hade.

Anonym sa...

Åhhhh fast då jag var liten åt jag mest upp degen ;)
men nån kaka fick man nog allt till :=)

ha en fin fredag kram kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos