Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 november 2008

TILL SALU

Nu säljer vi vår kanon snygga Akta Graco Logico S babyskydd. Som är använd i knappt ett år, men ser oanvänd ut!! Aldrig krockad. 600:- (annons finns på Blocket)

-Mycket lättanvänt babyskydd med extra starka sidoskydd. Dessutom är Logico S bekväm för ditt barn med gott om plats att växa i. Monteringen är enkel: spänn fast basen med bilbältet och klicka i babyskyddet. Du kan också klicka fast babyskyddet på vagnar med TravelSystem. Snabbt ochsmidigt!
Fempunktsbältet flyttar du i tre olika lägen allteftersom ditt barn växer. Justera lutningen så ditt spädbarn sitter bekvämt också på plats med skålatsäte. Extra bekväm tack vare komfortinlägg. Flip over-solskydd ställbart 180°. Testad hos tyska ADAC under utvecklingsarbetet.

6 kommentarer:

30Something sa...

Klart vi ville vara med och tävla om barnkläder:) Jag har aldrig vunnit någonting men jag försöker ihärdig. En sån barnstol ska jag snart sälja med, andra färger bara. Super bra pris på din!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tjingeling!

Jag har en härlig tävling jag tror du kan gilla ;)

KRAM

Anonym sa...

Tjena!
Läste ju att du vill bli miljonär så haka på på den VIP kvällen, du har ingenting att förlora. Du väljer själv hur mycket tid du vill lägga ner! Det grämer mig dock att du inte hamnar i mitt team! :-)

kram Therese

Anonym sa...

Tack :)

Hoppas du får stolen såld :)

Anonym sa...

godmorgon;)
hoppas du får en bra dag,här händer ej mycket ska bara ha en hemma dag=)kommer en kompis på dagen hämtar kvarglömda saker å lite babble.kram

Anonym sa...

Gomorron!!

Den där barnstloen hade vi oxå till vår son. Den är bra den..

Jag jobbar hemifrån..

Man får vara nyfiken ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos