Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 23 november 2008

SHOPPING


Gjorde en liten beställning ifrån Melike nyss - dom hade ett super erbjudande för oss som prenumenerar på deras nyhetsbrev, 35% på valfri vara!! :-) Så in och regga dig du med..!!
Iaf, det blev en tröja ifrån 667 - Bad to the Bone - ascool..!! Hade velat ha Daddy´s little devil, men den var slutsåld i Mandis storlek.. :-(
Och nu äntligen klickade jag hem Oskar & Ellen´s fina luciakrona!! Den ska Mandis ha på dagis då d är luciafirande..!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jättemycket=)

Anonym sa...

Hahaha jasså?

Anonym sa...

oh okej lät nice vad har du bakat för nåt då ? hehe :D

såg föresten att du vann tävlingen som även jag va med i men fick dock inte så mycke röster mot slutet syftar självklart på årets blogg 2008 så man får väl säga ett strooooort grattis till dej :):):)

Anonym sa...

Haha...jo, jag gillar att tävla! ^^ Har aldrig vunnit något i hela mitt liv men vad gör det? Är lika kul att iaf ha chansen att vinna något. :o)

Lilleman är 11 månader. Tiden bara rusar iväg! Tyckte det var nyss han föddes...

Anonym sa...

passade också på att beställa när melike hade sånt supererbjudande =)
blev faktiskt en svea mössa åt mej själv!
ha en bra måndag

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos