Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 november 2008

SÅLD

Jaha, då var Akta Graco babyskyddet sålt, det gick smidigt och snabbt..!! ;-)

Imorrn ska Mandis faktiskt få gå på dagis.. varit hemma i en vecka igen..

Det här är ABSOLUT värsta sjukdoms hösten någonsin - för HELA familjen..!!

Hur fasiken kurerar man sig riktigt så man blir fri allt..?? Vi hinner ju inte bli friska innan nästa virus angriper en..?? :-o Nu är vi alla förkylda.. helt jäkla sanslöst.. Är det BARA pga att det är Mandis första dagisår?? Fler som varit sjuka så mycket som vi varit..???

Då Mandis är på dagis imorgon så ska jag ta och åka till Bettan och fixa mina naglar :-D *wee*
Undra så flundra vad jag ska hitta på för skoj den här gången... några tips?? Är lite sugen på DIF dekoration.. hihi.. många lär opponera sig om d.. har inte så många DIF:are som läser bloggen.. :-o Eller har jag det..???
Ni som oxå är sugna på att fixa era naglar och bor i Sthlm, var med och tävla om ett presentkort på Bettan´s nagelsalong HÄR..!!

Ni glömmer väl inte att gå in och rösta på mig varje dag?? Nu är det snart bara TRE dagar kvar..!! Vore grymt roligt att få bli Årets blogg 2008..!!! Så RÖSTA RÖSTA..!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tackar för tipsen:D
Ska fixa tävlingarna imorgon...nu ska jag väcka maken..han har somnat när han la lillan;)

Tack gulliga du!

Kram!

Anonym sa...

Jodå, hittade din blogg via Johannas sida och är in och kikar ibland.
Klart Leeloo ska ha tröja, är ju inte lika rustad som mina 2 för kyla. :o)

Anonym sa...

Jag tror det är dagis. Det är ju alltid någon av oss tre som ständigt har snuva eller något... Helt hopplöst! För tillfället behandlar vi ju Fabian för ögoninflammation, jag har ikväll fått ont i halsen, och både Magnus och jag har lite snuva kvar.

Anonym sa...

Förstår precis hur du känner! Wilmas första höst och vinter på dagis var hemsk. Sjuk hela tiden, feber, förkylning, hosta, magsjuka hela tiden. Hade inte en månad som jag inte vabbat nåt alls och då försökte ändå vi dela på vabdagarna så gott det gick. Febern kom och gick var och varannan dag. Eftersom jag var ledig på onsdagar så, vet jag att det inte var många av onsdagarna som vi kunde göra nåt...för hon var dålig hela tiden. Sjukt hur det kan vara, dom säger att det vänder efter 3 och jag håller nästan med. Men i hennes fall har även astmasprayen mot förkylningsastma vart en räddning =)
Det blir bättre, även om det inte känns så när man väl är i det. Kramis från oss.

Anonym sa...

röstar på jag;)
hoppas naglarna blir fina.haen härlig helg!kram

Anonym sa...

jobbigt me alla förkylningar:/hoppas ni e krya snart

Anonym sa...

hon loggar in å går in på min profil där om hon drar ner fins det att hon kan lägga in en bild från sina mappar;)kram

Anonym sa...

DRICK ALOEVERA!!! ;-)
3cl om dan ger magen och hälsan balans.
kram Pref

Anonym sa...

Vilken söt dotter du har! Hoppas du får en bra dag:)

Anonym sa...

men joo när du loggar in på hennes ståre ju uppe på d gråa profil där trycker du så ser du vart bilden ska vara;)

Anonym sa...

hmm ja d vet ja ej ja e skitkass haha,en kompis gjorde min så ja vet ej?ja kunde iaf lägga dit den bilden själlv hahah.den svartvita jag har=)mer en så fattar ej jag häller tyvär.kramis,vill man ha uppe på headern så ska man väll göra det när man gör designen.å sånt vet ja inget om;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos