Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 30 november 2008

FÖRSTA ADVENT

Nu är jag tebax - fit for fight..!!
-----------
Gårdagenskvällen som sagt tillbringade jag i Haninge, hade ett Lustjakt homeparty med 20 glada tjejer ;-) Försäljningen gick över all förväntan - en liten julbonus!!!
Var hemma vid 01.00 - inte det minsta trött.. :-o

Älskling fixade ett litet nattmål till oss då han satt uppe och väntade på mig, sen sussade vi gott..!!

Idag då, Älskling spelat bandymatch i vanlig ordning, jag och Mandis busat.. Nu då hon sover ska jag slänga upp dom sista julstjärnorna i sovrummet - sen är det adventsfint här hemma!!

Vi är bjudna till Svärmor på middag och adventsglögg ikväll..!! *mums*
TACK alla söta ni läsare som lämnat kommentarer då jag var lite nedstämd i helgen... :-o


Hur firar ni första advent???

8 kommentarer:

Anonym sa...

hej söt=)jaha du säljer sånt;)
ska nog kika in lite saker där hehe.kramis

Anonym sa...

hihi ja e nog fler som har den bilden=)
japp ska säga till;)ska kika lite va ja skulle vilja ha=P

Roses & Angels sa...

Åh vad mysigt att bli borbjuden på middag! Det är man inte bortskämd med precis. Hoppas ni får en underbar kväll. Kram

Roses & Angels sa...

Åh vad mysigt att bli borbjuden på middag! Det är man inte bortskämd med precis. Hoppas ni får en underbar kväll. Kram

Anonym sa...

Mysigt att bli bjuden på middag och adventsglögg!

Anonym sa...

Härligt att Du mår bättre och är gladare. Roligt att bli bortbjuden på middag.
*kram*

mvh Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

miss u siss

Anonym sa...

hallelåja..

Ahh, visst vore det kul att ses på "riktigt"!! Du är himla lätt att samtala med, känns som jag känner dig.. lite alltså :-O.. Har varit på landet i helgen.. Vet du.. Imorgon kl 17 sk ajga hämta en 7 månader ung flicka på arlanda.. Har blivit Jourhem via Hundarutanhem.se.. De ringde idag och frågade om Trixie fick komma och bo hoss oss. Jätte glad.. Ska bli jätteskoj att hjälpa en hund att få det bra i livet, tills en adoptiv familj tar över..

Ha det bäst!

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos