Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 27 november 2008

MUPPSAN TIPSAR:


Förra gången blev en succé, så nu kör Stockiddo om framgångsreceptet på Ett litet kök och bullar upp med fina kläder och prylar hela helgen. Missa inte chansen att köpa dina julklappar från Stockiddo direkt på plats! Vill du köpa på nätet, så bjuder dom på frakten den helgen.

När? - Helgen den 6-7 december 10:00 – 17:00
Var? - Ett litet kök (vid R.O.O.M, på Alströmergatan 20, Kungsholmen)
Varför? - Du hittar de coolaste och tuffaste julklapparna till barn 0-6 år

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!! tack snälla.. Jag är en posetiv person, klart det blir bättre :-D!! Redan över känns det som ;-O
jo, jag sitter vid blocket dagligen och letar hund.. Försöker mig på att överta en lite äldre vovve, gärna Chihuahua eller Dvärgpinscher.. har hittat en blandning av just de två, en pojk-Luffsen, som är ca 2 år. behöver nytt hem för "Honana" i förhållandet är för dominant :-D *asg*
Men får se vad som händer.. Vill så gärna ha hund igen, och en sån där liten gullig sak..

Hur är det annars då??

Kramen

Anonym sa...

Ja jag hittade den sidan igår när jag läste någon föräldratidning, så jag beställde en Beanie till Wilde, hur cool som helst...trevlig helg...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos