Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 november 2008

UTMANAD

Utmanad igen, av Lillasyster

"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer."

Hahaha.. bilden föreställer just min Lillasyster Emelie ;-)

Jag utmanar: Marie, Therese och Ella

3 kommentarer:

Anonym sa...

SKIT KUL!!! haha...

Anonym sa...

Haha, lite kul utmaning.. Den där ska jag oxå göra..

Ska bli intressant och se om sängen verkligen känns och blir ren.. men fy, ser inte alls frameot att ha en fraämmande kvinna i sovrummet, sugandes ut Kvalster i min säng..

men jag hör av mig..

Lycka till hos doktorn..

Hej hopp

Anonym sa...

Haha, vilken rolig utmaning!
Även om du inte utmanade mig så lägger jag upp en bild på min blogg med! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos