Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 29 november 2008

BAJS

Inte sovit en blund inatt.. fortfarande på dåligt humör.. skulle behöva sova...

Sprungit på Globen med Mandis för att komma bort en stund..

Ska dra i mig en liten pizza nu, lite energi kanske gör gott.. sen börja ladda inför kvällen då jag ska till Haninge på ett homeparty.. Sälja lite sexleksaker ;-) Bara att hoppas på att dom handlar som FAN.. nåt gott sen här helgen...

Hoppas ni har en bättre helg... Svarar på alla kommentarer så fort jag orkar!! Tjing..!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompis
Tänkte bara meddela att vi nu länkar till dig från vår sprillans nya blogg: http://lustjakt.blogspot.com/

Anonym sa...

Hoppas du snart blir på bättre humör :)

Anonym sa...

Har skickat mail till dig! =)

Anonym sa...

Jag hoppas Du nu är på bättre humör och att allt är bra med Dig *kram och go'natt*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos