Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 november 2008

VÅR DAG

Glömt att skriva att det gick bra hos läkaren, förutom att jag inte fått några svar.. dom skulle ringa mig i e.m och berätta vad alla plåtar visade... Hade tiden 09.00, kom in 08.50 tror jag var klar 08.59 - snabba puckar ;-)

Älskling förstod nada då jag kom ut till dom igen.. - ööhhh.. fick du inte komma in??

När vi kom hem har jag packat en massa paket och jobbat som vanligt.. Tur man kan göra lite sånt då man är hemma. Sen la vi oss båda två.. Mandis fick sova i ca 2 timmar innan jag väckte henne, kan hon ha behövt. Jag sov i ca 30min, telefonen ringde i ett så då är d svårt.. suck..

Ont i halsen har jag fått oxå, så jag och Sessan dricker te för fulla muggar.. Tror d är Älskling som smittat mig.. suck.. suck.. suck..

Så idag blir d soppa till middag, skonsam för magen och halsen!!! Vad ska ni äta??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Chili corn carne!

Hur ser det ut för dig nästa vecka? Tänkte om du skulle känna på magen?

Anonym sa...

vi ska äta pastasallad :D mums! å enkelt me :P

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..Jag ställde precis samma fråga hos mig då det gäller middan =) O ja, här blir det PIZZA o KEBAB..Hälsosamt o gott :D

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos