Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 26 november 2008

LUNCH PÅ SÖDER

Nu har jag packat och packat, en massa beställningar som ska ut idag..!! :-)
Alltid fullt upp, varje dag - superkul..!!

Nu ska jag göra mig iordning och följa med Andreas in till söder och hans tandläkare, hoppas vi hittar dit bara.. jag har ju noll koll.. lokalsinne = noll..!!
Men men, tillsammans ska d nog gå bra!!

Sen ska jag möta upp Irené inne på Ringen där vi ska luncha, ska få känna på hennes tjockismage och hälsa på lilla Lisa därinne ;-) Alldeles för länge sen vi sågs!!

Idag öser snön ner här i Sthlm, känns inge lockande alls att gå ut..
Ikväll ska jag jobba, 16-20, värsta kortpasset.. Så hämtar Mandis på dagis, sen hem en snabbis innan Älskling skjutsar mig på jobbet..!! Hoppas på att ha fått MASSA fina kommentarer då jag kommer hem..!! Ha en bra dag alla..!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

love u syster yster

Anonym sa...

Åh, jag har messat dig om att jag måste ställa in... Måste hämta Fabian redan halv tolv på dagis... Personalbrist. Han kräver ju att få sova på en av personalen under vila, och är det ont om personal så fungerar det inte. Så han får komma hem och sova...

Jag hoppas att du fick mitt sms så att du inte står där och väntar sedan...

Stor kram!

Anonym sa...

sv: men de va såå lite =)
ahaa så du bor i sthlm? får man fråga vad du jobbar med?
Hoppas du får en kalas bra dag =)
Kram kram

Anonym sa...

sv: men de va såå lite =)
ahaa så du bor i sthlm? får man fråga vad du jobbar med?
Hoppas du får en kalas bra dag =)
Kram kram

Anonym sa...

Jag tycker inte att det värsta är att det snöar - slasket slår det med hästlängder. Usch och tvi! ;)

För övrigt så kikade jag in för att tala om att det åter igen finns chans att vinna hundhalsband i min blogg om du vill vara med och tävla igen. Den här gången kommer det dessutom bli inte mindre än tre stycken vinnare! Det vill du väl inte missa? ;) :D

Anonym sa...

Mysigt med massa snö då!lite roligt att ni har mer snö en norrland.Ringen e så kul att gå i ha en mysig dag med tjocksvänninnan;-)

Anonym sa...

VAd härligt & ha massor att göra. Nu har jag fått skorna =) Dom passar super bra :-)

Anonym sa...

Hej!Grattis till vinsten!
Har blivit tvungen att avsluta bloggen pga avundsjuka skitpratare på byn men ska fixa en ny när jag fått hem min dator och låsa den till dom som jag vill ska läsa min blogg :-)//Anita

Anonym sa...

Det är ju helt underbart med snö!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos