Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 22 november 2008

LÖRDAGS KVÄLLEN

Oj, klockan är snart 22.00 och nu lägger sig Stumpan.. jaja, ibland så kan man väl få vara uppe lite längre?? Ville ju se Stjärnor på Is och heja på Markus med Mamma och käka massa ostbågar och lussebullar ;-)

Hoppas på att vi oxå tar oss till sängen snart och att vi har någon bra-ig film att se..!!
Igår såg vi på Arn II, jäkla vilken lång och seg film - och jag som ALLTID somnar till filmer oavsett hur spännande dom är, höll mig vaken till hela.. Ofattbart..!!!

Fick mig ett superroligt besked av min allra bästaste och underbaraste Elin - hon kommer hit fredag v.50 och ska tillbringa en helg med mig/oss..!! Så mysigt det ska bli..!! Få rå om dig och gomagen :-) Du kan behöva pysslas om lite, hihi..

Hur har ni tillbringat lördagen??
--------
Glöm inte att RÖSTA RÖSTAMuppsan´s blogg,
imorgon avslutas Årets blogg 2008..!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, kvällen: Nudlar, svensson svensson och matteboken. Fantastiskt. Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos