Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 22 november 2008

LUSSEKATTER

Blev tvungen att slänga ihop lite lussebullar oxå..!!
*mums fillibabba*
Nu kommer julstämningen med rasande fart..
har t.o.m tagit hem en julskiva..!! :-o
Erkänner, jag har faktiskt börjat med julpyntet oxå..
några stjärnor och adventsstakar är uppe redan,
inte tända då såklart.. Blev så sugen då jag satte upp
dom nya gardinerna :-D

7 kommentarer:

Södralycke sa...

oj vad det såg gott ut med lussebullar!!

Kul att du vill vara med och tävla på min blogg, lycka till! Kram Johanna

Anonym sa...

Nu blir man verkligen peppad att fixa lite lussebullar själv.

Om du har tid titta gärna förbi och kolla på Cane Minores hundkläder nästa helg. Hör av dig så får du adress och tider.
Hälsn
Anneli

Anonym sa...

vilken underbar blogg, titta gärna in hos mig. http://theresemansson.blogg.se

Anonym sa...

Tack ! :) //Therese

Anonym sa...

men va smarrigt!!hihi försöker vänta liite till jag hehe.

Anonym sa...

syster vill ha en lussebulle påse :-D

Marie sa...

Det är ju så gott med lussekatter. Är snart slut i frysen igen. Måste nog baka en 3:e omgång. ;-)
Vi älskar lussekatter här hemma...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos