Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 3 augusti 2011

ZEBRARÄNDER

ATT00393

Amanda i ytterligare en ny klänning från H&M – hon var skeptiskt till den till en början eftersom den var svart och vit, men nu älskar hon den Ler Gillar klänningens längd, lite längre än vanligt! Amanda har numera storlek 122/128 – det motsvarar alltså 6-7år, hahaha… Mammas långa tjej!

3 kommentarer:

Mia sa...

Hur lång var hon på 4-års?
Leo och Amanda var ju rätt jämnlånga, men Leo har 116.

Anonym sa...

Min 8-åring har stl som 11-åringar. 140 är hon! Snart lika lång som mig, haha. Du btw, har du nån koll på vad sittdynor från the buppa brand kostar i nypris? Jag hittar det ingenstans! Bara åkpåsarna.. :S

MansonDust sa...

Oj, det var från mig, glömde fylla i.

mansondust@gmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos