Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 4 augusti 2011

MYSIG DAG I SOLEN

ATT00007

ATT00010

Igår var vi till en ny liten lekpark men det gick knappt att leka och vara där – det var en helt sjukt varm dag! Såklart ingen skugga alls där klätterställningarna, gungorna och rutschkanan var. Endast Alvin som fick stå i skuggan då han tog sin lunchvila. Sover gott i sin Emotion X-treet sulkyvagn Ler 

Amanda sa att man kunde inte ens sitta på de svarta gungorna för det brändes igenom klänningen!

 

På fm var jag in till Odenplan och till gyn och satte in en kopparspiral – min första spiral. Skönt att slippa piller och att den inte behövs bytas ut på FEM år! Jag hoppas att det ska fungera bra och den ska fungera – för tydligen är den inte 100% säker! Förvånad 

Någon fler som har eller testat kopparspiral? Åsikter?

2 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Hihi visst är han! :D

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

jag hade kopparspiral för några år sedan och den lyckades vända sig :( gjort skiiit ont. och tog ett tag att ta ut den :( Det var iofs innan jag fick barn, dom säger att den kan strula innan. Men annars var den toppen funkade galant :) Jag tror nog jag vågar testa nu efter 2 barnafödande :)hehe eller kanske inte :P

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos