Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 10 augusti 2011

MOLO´S VINTEROVERALLER

Helt plötsligt är det okej att längta till vintern – Molo´s vinteroveraller har kommit in hos Babyshop! Jihoo Skrattar

Jag skulle helst av allt införskaffa en lila till Amanda och en blå till Alvin – deras overaller är helt fantastiska i kvaliteten!!

Kika på alla Molo overallerna här hos Babyshop.se.

Har du bestämt vad du ska köpa för vinterkläder till barnen än? Vad i så fall?

3 kommentarer:

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Så snygga är dom, men vet inte om jag får köpa en ny overoll till Kevin än, har "otur" så kan han ha sin gangstar från förra året men om inte så bli det nog en grön molo eller en av p.o.ps overoller :)
Fast funderar oxå på om man kanske ska köpa jack och termobyxor, har inte riktigt bestämmt mig, är en hel djungel med snygga vinterkläder åt barnen :)

Kram

Cissi sa...

ingen aning, velar fram och tillbaka.. ;) hört att name it ska ha br overaller också!

MADELEINE sa...

Hej! I år får Liam ny Pop overall medans Lilly får ärva hans Pop overall från förra året, för flickor kan väl också ha turkos overall om man sätter någon rolig mössa till eller vad tycker du?
Förra året hade även mina varsin Molo vinterjacka men i år funderar jag på varsin från Nova star. Har du testar deras vinterjacka? Mvh Madeleine

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos