Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 30 augusti 2011

NICKELODEONDAGEN 2011

ATT00867

ATT00870ATT00873

ATT00876ATT00879

ATT00882

ATT00891ATT00894

ATT00900ATT00903

ATT00897

ATT00888

I söndags så var det Nickelodeondagen som jag och min familj var bjudna på. Eftersom vi var på kryssningen så kunde inte jag gå, men såklart att Älskling tog med sig barnen istället då. Han bjöd även med sig barnens kusin Tilde Ler 

Det var VIP aktiviteter mellan 11-14, då var allt på festivalen gratis, så som ponnyridning, popcorn, hoppborg, ansiktsmålning, tatueringar, egen privat show med Amy Diamond och Timoteij m.m. Såklart fick dom även träffa Svamp Bob och Dora utforskaren!

Alvins favorit hade varit Chiquita banana tältet, han blev snabbt kompis med Chiquita tjejen Blinkar Amanda och Tilde testade på allt – streeetdance, ponnyridning, fick ansiktsmålning och massa tatueringar, hoppade i hoppborgen, åt en massa cupcakes, ja.. en mycket hann dom med! Hade helt klart velat vara med, men men.. nästa år – då är det min tur att följa med!

Med sig hem hade alla barnen en varsin stor goodiebag från Nickelodeon men Amanda hade även med sig en t-shirt med Dora och Svamp Bob på, samt en massa autografer från Amy Diamond samt alla från gruppen Timoteij. Bäst att spara så hon har kvar tills hon förstår vilka dom är och varför dom har kluddat på hennes tröja, hihi..

Båda barnen är snygga i nya kläder från Nova Star, Amanda har en kanonfin klänning på sig och Alvin har dom coola camobyxorna samt matchande tröja. Man kan verkligen aldrig bli missnöjd med Nova Star Ler Spana in hela nya kollektionen på deras hemsida

nick

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos