Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 31 augusti 2011

FÖRSVUNNEN LITEN KILLE

ATT01471

När jag var på kryssningen så hade tydligen min lilla skitunge lärt sig att klättra ur spjälsängen – gissa hur skraj Älskling blev då helt plötsligt på morgonen står Alvin vid sängkanten, nöjd och glad? Ler Han trodde med säkerhet att han typ glömt att lägga honom i hans säng, haha.. Iaf, hans spjälsäng är extremt hög så det var ett snabbt beslut att vi skulle plocka bort 3st spjälor så han kunde smita ut den vägen istället för att klättra och slå sig. Första natten inga problem, vaknar inte förrän sex innan han kommer in och väcker mig. Inatt sämre, han har vaknat två gånger och kommit in och lagt sig med oss, varav jag bär tillbaka honom… men sen kom han inte igen och klockan blev 7.30 och ändå inte vaken.. Han brukar alltid vakna då Älskling är uppe och gör sitt kaffe i kaffemaskinen – men inte idag. Så fixar vällingen och ska väcka honom men hittar ingen Alvin i hans säng.. vart hittar jag honom då sovande som en liten prins? I Amanda´s säng Skrattar *sötunge*

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos