Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 23 augusti 2011

KLICKA HEM LITE

Tror jag måste klicka hem lite höstkläder faktiskt oxå från Lindex till barnen, hittade en del nyheter samt sånt som ska komma in snart som skulle passa barnen fint Ler

Jag har faktiskt beställt en hel del från Geggamoja´s nya kollektion och snart kommer Nova Star garderoben att utökas – ungarna kommer att vara snyggast klädda i år igen, hihihi.. Skoja bara Ler med tungan ute

På måndag börjar barnen hos dagmamman igen och jag har ingen aning vad det är för väder i Sthlm och vad för kläder som behövs just nu.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos