Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 5 augusti 2011

TAR SNÅLSKJUTS

ATT00484

Finns det något värre än att handla med barnen? Det gick bra till en början att ta med barnen själv till Rusta i Västberga, men då Alvin såg allt Amanda lekte med i butiken så skulle han prompt ur vagnen – då var det kört. Han är vildingen själv, springer överallt och ska gömma sig, älskar att bli jagad och ska klättra på allt. Gaahh! Tillslut fick jag honom att hoppa i kundkorgen, men inte sittandes inte, stå skulle han göra äventyrlig som han är. Som tur var så kom Älskling dit då han slutade jobba och hjälpte mig med barnen så jag kunde shoppa Ler

2 kommentarer:

Cissi sa...

Känner igen det där! Man får stora svettpärlor i pannan, och ansiktet blir mer och mer högrött innan, jag iaf, ger upp... ;) Tur att du fick hjälp iaf!

Anonym sa...

Guldkorn på loppi?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos