Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 27 augusti 2011

@ MAMMABLOGGKRYSSNING

Trots att det är en mammabloggkryssning så tänker jag INTE blogga direkt från båten. Det får bli då jag kommer hem – jag vill bara ha kul och kunna slappna av med alla goa fina mammor Ler 

Kanske kanske kommer det ett mobilinlägg, men då blir det STORA kort som ni vet, hehe.. Ett fylleinlägg är nog inte det smartaste.. Ler med tungan ute 

Jaja, kommer hem imorgon igen – tjing så länge!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos