Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 31 augusti 2011

HELLO KITTY STÖVLAR

Amanda fick syn på dessa stövlar på Spartoo.se – gissa om hon ville ha dom?! Dessvärre så har hon redan stövlar så hon får inga nya, men Alvin verkar ha växt ur sina så han skulle behöva ett par. Men han får nog inga Hello Kitty, hehe..

Jag får nog kika runt lite mer på Spartoo.se, på deras stora sortiment av barnskor, jag lär nog hitta ett par till honom så mycket som det finns att välja mellan!

Undrar om man ska slå till på ett par fodrade med en gång eller om man ska ta utan foder? Hur hade ni gjort?

1 kommentarer:

KisseGirl sa...

Fodrade skulle jag säga, ett par veckor till och det är för kallt med ofodrade, iaf här uppe i Hälsingeskogarna ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos