Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 29 augusti 2011

I GRYNINGEN LÄTTAR VI

Det här är helt galet – jag har fortfarande gåshud och är smått illamående! Tidigare idag ringde min fina vän Johanna och frågade mig om jag inte ville haka henne imorgon på en luftballongsfärd!! GAAAHH!! Första reaktionen var NEJ – jag är livrädd för höjder och har alltid sagt att åka luftballong kommer jag aldrig att göra. Men vad gör jag, jag tackar JA!! Om man blir bjuden kan man ju inte säga nej och allvarligt, att åka luftballong är väl nåt man måste ha gjort, det bör ligga på allas “to do in life” lista. Skrattar Vi lättar i gryningen och hör ni någon högt där uppe som gallskriker så är det bara jag och Johanna, hahahaha….

 

Uppdaterat – igårkväll ringde dom som anordnar eventet och berättade att ballongfärden blir uppskjuten pga dimma Ledsen Snyft! Jag som laddat så och stackars Johanna som säkert missar det eftersom hon drar till Rhodos imorgon. SÅ jäkla typiskt!

2 kommentarer:

Christina Kaakinen sa...

Hej!
Jag skulle ochså vara livrädd ,är så höjdrädd på äldre dar.Men du har alldeles rätt det borde finnas med på listan över gjort i mitt liv .Lycka till!

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Är inte lite avis ;) Alltså, jag är LIVRÄDD för höjder, men vill sååå gärna åka luftballong. Weird egentligen, men så är det!
Jag lovar, jag ska ligga o lyssna efter ett skrik, tror dock inte att ni hörs ner till Skövdetrakterna - däremot kommer ni ha ett så otroligt fint och häftigt minne för livet sen :)

Kram Annika

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos