Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 2 augusti 2011

FYRHJULING TILL ALVIN

Den här fyrhjuling är för barn mellan 1-3år – till Alvin alltså Ler Ja, det är lite tokigt men han älskar ju allt med fordon att göra och han skulle köra som en galning på den här, hihi.. Vore perfekt att ha i stugan så han kan köra runt med på tomten! Någon som vet om just den här går att köra i gräs och på grus?

Finns hos Etrendstore och kostar 995kr.

1 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hihi, min karl är ju butikschef för en firma med BARA massa sånt där så ja, jag vill inte veta hur mycket helvetesmaskiner vi kommer testa på ;) Ursch.
Haha.
Nej men den där är ju eldriven iaf. De är ju lite mer safe. Annars har jag sagt nej innan de är 4-5 hur mycket de än vill -blir så okontrollerbart när de är så små :/ Men ja, det är ju beroende på barn till barn också!

Hur är det annars. I helgen kommer vi hänga i sthlm. Är ni hemma igen? Vore ju så kul att ses! Stor kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos