Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 24 augusti 2011

SISTA DAGEN

 

Snyft.. idag är vår allra sista dag på landet innan vi åker hem till Sthlm och laddar för att återgå till gamla rutiner igen, - jobb, dagmamma och allt. Från norrlandslugnet till Stockholmsstressen! Men längtar faktiskt lite – mycket spännande i höst med jobbet och jag kan inte bärga mig att kasta mig i allt arbete det medför Ler Det är så ett jobb ska kännas va? Hihi..

Tror även barnen längtar tillbaka till deras dagmamma och alla kompisarna – rutiner är faktiskt skönt att ha oxå. Det jobbiga är att ta sig upp på morgonen Ler med tungan ute

2 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Du får dra in mycket norrlandsluft i lungorna så du klarar dig hela vintern ;-) Klart det ska kännas så när man gillar sitt jobb =)

På lördag syns vi!!

Cissi sa...

Rutinerna har sin tjusning de med och vilken lyx att ha et jobb som du längtar tillbaka till efter sommaren. Tycker jag hör så många som nästan känner ångest inför att börja igen!

Välkommna tillbaka till storstaden!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos