Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 14 augusti 2011

MITT I NATTEN

ATT00018

Så såg det ut på sjön mitt i natten – guppade runt med båten i fullmånen – det var nog så att båten guppade lite extra mycket, hihi.. Det var verkligen helt becksvart och då vi metade så såg vi inte ens våra flöten.

Ingen aning vad klockan var då vi kom in igen men kvällen var ändå inte slut för oss, då tände vi bastun och bastade ett par timmar. Blev en hel del nakenbad Ler 

Åh – den här kvällen kommer jag leva länge på, den var helt underbar och alldeles perfekt. Tänk att efter 8år tillsammans är vi fortfarande lika kära och njuter av varandras sällskap. Hoppas det inte dröjer lika länge innan vi gör om det här igen!

Tack älskade Mamma & Anders för att ni passade barnen!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos