Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 10 augusti 2011

SLITSAMT ATT KLIPPA

Då man har en tomt på över 1500kvm så är det faktiskt slitsamt att klippa gräset – okej om man kunde hålla efter det hela tiden, men ibland då vi kommer hit och inte varit här på länge – då är ju gräset hur högt som helst, då tar hur lång tid som helst innan vi lyckats klippa ner det. Så efter många om och men så är vi numera med åkgräsklippare, eller rättare sagt traktor.

Helst skulle man ju ha velat ha den på bilden – då skulle jag sköta klippningen helt, hihi.. Ler

3 kommentarer:

Cissi sa...

Nästan så att jag önskar att jag hade en stor gräsmatta att klippa!

Anonym sa...

höjjden av lathet må jag säga,
har sj en sån stor tomt som jag handklipper även vid högt gräs inga problem, men hade du sagt att du haft 15 000 tomt då hade jag fattat, skärpning latmask

syster yster sa...

och dessa anonyma kommentarer, stå på dig syster !!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos