Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 augusti 2011

DÅ VAR HÖSTEN HÄR

Kallt och ruggigt som bara den Ledsen Sen semester kanske inte var så bra.. jaja.. skönt att vara på landet oavsett väder kan jag nog erkänna. Fast visst gör sol att man mår lite bättre!

På hösten behövs nya lite varmare skor till barnen – dom här kängorna skulle jag vilja att Amanda skulle ha, visst var dom fina? Annorlunda men snygga  - eller kanske mer vackra och exklusiva Ler Vilka detaljer! Har börjat falla för det lite mera franska modet – passar Amanda utmärkt nu.

Det finns mängder av olika kängor, boots, stövlar på Spartoo.se – så innan jag bestämt mig vilka det blir har jag säkert ändrat mig flera gånger, hehe..

Spartoo har ju skor för hela familjen och jag har ju alltid svårt att bara beställa en sak då jag köper något.. Ler med tungan ute

1 kommentarer:

juliakaa - mode, foto, vardag sa...

dom var verkligen ursnygga!
Din blogg är så himla fin, jag läser den varje dag tycker det är så otroligt bra!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos