Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 9 augusti 2011

KOLLAR PÅ VINTERSKOR

Eftersom det är så mycket REA just nu på Spartoo.se så tänkte jag att det va lika bra att kika lite på vinterskor till barnen. Här är en del snygga som jag funderade på till Amanda (klicka på bilderna för att komma till varje sko). Skulle helst vilja klicka hem alla tre till henne Blinkar Jag har verkligen hittat min nya favoritskobutik på nätet – skogalen som jag är!

Det bästa måste nog vara att dom levererade skorna till dörren – hur lyxigt är inte det? Vilka skor hade ni köpt?

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos