Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 18 mars 2010

VINNARNA

För er som undrar om alla vinnare från goodiebagen, den värde över 40 000:-, var lugn, jag försöker gå igenom alla tävlande så att alla följt tävlingsreglerna. Det var ju över 500st deltagare så det tar ju ett litet tag att gå igenom vill jag lova... :-o

Men håll ut - senast måndag presenteras den stora vinnaren samt de andra vinsterna ;-)

bloglovin

16 kommentarer:

Carolina sa...

Shit... över 500 stycken, inte illa det! Kul - förstår att det tar tid!
*Sätter mig och håller tummarna så de blir blå!*

Anna sa...

spännande :D

Anny sa...

whooooo.. måndag :D Ja då vet du ju vad du har att göra i helgen... Ha en mysig helg då :) Kram från Norrland

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Spännande =)

MAMMAFIA sa...

Ja gud så spännande!! =) Man hoppas ju!! Kramis

chanette sa...

väntar och längtar och HÅLLER tummarna

Nina sa...

va roligt att det va så många! förstår att det tar sin tid :D

sara sa...

Shit.. 500.. *gör som Carolina*

Agnes sa...

Jäklar i mig vad jag stryper tummarna nu! Hoppas, hoppas!

-svantes mamma- sa...

Jääävlar! Va de så många som deltog. Då förstår jag att du har en MASSA att göra...

kramkram

dianasnart4a sa...

håller tummarna!! vill vill vill...

Sara sa...

500 tävlande!! Inte så konstigt med tanke på dina ofantliga priser!!

Jag gör som alla andra - håller tummar och tår :)

och sist men inte minst, önskar dig en trevlig helg!

Sara

BeckaHBitcH.se sa...

Spännande och OJ va kul med så många deltagare :-)

Elin sa...

ohhh va spännande!!!
roligt att det va så många som ville tävla!
ha en bra dag

Olelsi / Nettan sa...

Oj oj vad många som var med och tävla, och jag var en av dem. Vill bara önska en skön söndag!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Geshiia - Mamma till två pojkar sa...

OMG över 500st tävlande!!! HELT GALET!

Håller mina tummar jag med. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos