Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 30 mars 2010

PRESENTER TILL BARNEN

Amanda & Alvin fick varsitt paket av min
Moster Gullvi igår. Kläder från Tjohalia,
supertuffa traktorbyxor och Amanda fick
en söt liten kjol - som jag inte hann knäppa
kort på eftersom hon drog på sig den med en gång ;-)
~~~
Tack snälla Moster för blommor & presenter!!

bloglovin

3 kommentarer:

Theres sa...

Hej. Ville bara tipsa om en tävling som jag har i samarbete med barnbubblan. Vore kul om du ville vara med och tävla, samt kanske länka från din sida? Mvh Theres

Nina sa...

å va fint!

Marie (Tjohalia) sa...

Himla snygga kläder!
Hihi ;-)
Allt bra med er?
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos