Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 mars 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Den här tuffa bodyn önskar sig Alvin!!
Traktorer gör sig bra på kläder ;-)
~~~
Bodyn är av det nya märket Ida.p design
och ni hittar den här!!
Snart kommer det en tävling där ni kan
vinna ett presentkort att shoppa hennes
fina kläder och produkter för!!
Håll utkik ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

Fru Evelina sa...

Vilken fin!

Han får en smakportion. Idag har han ätit gröt en vecka men första dagarna fick han bara några skedar... Men han har älskat det från början hihi... TÄnkte ge en hel portion ganska snart!

KRAM

kisseGirl sa...

Är så nyfiken så jag håller på att spricka vem som vunnit den stora goodiebagen, när kommer vinnaren presenteras?

Hoppas allt är bra med er!

Sara sa...

Åh vilken fin! En sån skulle min Hjalmar ha.. Så roligt att kolla din blogg och få en massa tips! :)

linda sa...

åh vad jag är nyfiken på tävlingen.
så jag slpper uppdatera din sida en miljon gånger, ungefär när presenteras det?
1 dag, 1 vecka? =)

ingen press;)

kram linda

Mia sa...

JAg gillar också traktorer på kläder. :-D

Therese sa...

Superfin!!

sara - tävlingar, rabatter och en massa galla. sa...

ååå vad fina!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos