Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 24 mars 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Jag har fått testa en massa Weleda Baby produkter
och HÄR är min favorit..!!! Weleda´s zinksalva!!
Den är GRYM..!!! - En strykning i veck och ljumskar
och det röda är borta till nästa blöjbyte!!! Samt salvan
är mjuk och skön - inte alls som inityolsalvan.. :-o

INFO:

En zinksalva som skyddar och vårdar den känsliga huden i blöjområdet på ett naturligt sätt. Den skyddar huden mot retningar och lindrar irriterad hud. Rent bivax och hudvänligt ullfett bildar en naturlig hinna som skyddar huden mot väta utan att påverka hudens andningsförmåga. Utdrag ur läkeväxterna ringblomma och kamomill, verkar lugnande på huden och lindrar vid retningar. Värdefull mandelolja och sesamolja vårdar huden och gör den mjuk och smidig.
~~
Har ni testat Weleda´s baby produkter??

bloglovin

1 kommentarer:

Therese sa...

Nej, men det låter intressant. Skulle vilja hitta en salva som kan hjälpa mina totalt söndertvättade händer. Har Weleda någon sådan?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos