Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 27 mars 2010

KLICK KLICK KLICK....


Fick tips av söta Agnieszka om en butik med
20% rabatt på hela köpet - fort in och klickade
hem en stor beställning :-o
Kände ett stort behov av att få handla en
massa nya kläder till barnen!!
Blev endel från ett nytt märke för mig,
Louis Louis - någon som kan berätta hur
dessa kläder är i kvaliteten??

bloglovin

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Maxis har den fina Nova star tröjan!
Kul att du tog recepten, baka på:) Obs...det följer med en liten viktökning;)hihi!

mia sa...

LouiLouis är bra!
Det är väl en designer från Molo som startade upp det om jag inte missminner mig.
Har ett linne här hemma som Leo använder massor. Det är fortfarande super i färg och form.

Carro sa...

Vad är det för underbar butik?? =)

rebecca sa...

Louie Louise har samma kvalitet som Molo.
Det är samma skapara av båda märkena vilket man faktiskt ser lite.
Så utgå där ifrån :)

Olivia fick ett par leggins från louie louise av mig i julklapp men inte hört hur dem är :P

Sofia sa...

vilken butik är det då?=)

linda sa...

åh vart kan man få 20% ?
nyfiken!

kram linda

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos