Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 26 mars 2010

BERÄTTANDE SAGOBOK

Den här boken om Törnrosa fick Amanda
av oss på födelsedagen!!!
Sagan berättas och samtidigt kan du som
läser trycka med pennan som medföljer
över bilderna i boken och man får
berättat vad man ser! T.ex färgen på
klänningen, formen på tårtorna m.m.
~~~
Pedagogisk och bra tycker jag ;-)
Köpt på BR leksaker för 299:-
har jag för mig..!!!

bloglovin

1 kommentarer:

Jda sa...

Stämmer bra de! Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos