Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 31 mars 2010

I BARNENS PÅSKÄGG.... och hundens...

Amanda´s påskägg: Lindex Cupcake klänning
och matchande leggings, munspel,
Disney Playhouse DVD, diadem.

Alvin´s påskägg: Åhléns barbapapa pyjamas,
Lindex jeans bodysuit och bitleksak.

Leeloo´s påskägg: Hundöl ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

MADELEINE sa...

Skrev ett inlägg om just påsk presenter innan idag, vet inte riktigt vad jag ska lägga i mina barns men nu fick jag ett tips. En film blir nog uppskattad, tack för hjälpen =)
Mvh Madeleine

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Vilka fina presenter dina barn kommer att hitta i ägget. Älskar Amandas klänning...hur söt som hellst!

Idag tänkte jag visa upp Edvins ägg också...ska bara köpa in det sista först :)

Kramar

Andrea sa...

Du har inte kvar den där tunikan urvuxen och vill sälja den till mig? Min dotter är så ledsen att hon vuxit ur sin...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos